Hello world :-)

Daar heb je ‘t al. Nog maar net begonnen met mijn blog en ik weet het al niet meer. Ik wist zo zeker dat ik in het Engels ging schrijven, vanwege het grotere bereik, maar nu twijfel ik toch weer. Want ik ben Nederlands en woon en werk in Nederland, dus Nederlands is een veel logischere keuze. Maar ik heb de Engelse URL al geregistreerd, dus dan toch maar Engels? Nee. Hier en nu besluit ik dat het Nederlands is. Voorlopig dan…

Maar goed. De blog is er, inclusief een eerste logje, anders staat het zo leeg. Aan de lay-out moet ik nog wat werken en de informatiepagina’s zijn er ook nog niet, maar het is een begin. Ik heb nog een dag of tien vakantie, dus ik heb de tijd nog voor de rest.

Leave a Reply

