Virtueel getweet

Ik heb wel een twitteraccount, maar doe daar eigenlijk niets mee. Maar zou ik dat wel doen, dan zou een dag als vandaag er uit kunnen zien als hieronder. Een niet heel typerende dag (want met weinig werk) in berichten van maximaal 140 tekens:

  • Half 10 alweer?? Alleen maar R. naar school gebracht, afwasmachine ingeruimd, trage pc aangezet en nieuws gelezen op laptop. Nu nog werken.
    Thu 25 Mar 9:35
  • Eerste en voorlopig enige opdracht af. Deze week nog maar 1200 woorden vertaald. Komt de crisis er toch aan, of is het maar een dipje?
    Thu 25 Mar 10:37
  • Raam open voor het mooie weer, maar erg veel geraas van motoren. Is er iets te doen op de TT-baan?
    Thu 25 Mar 10:51
  • K gezelschap gehouden. Voelt zich al een paar dagen niet lekker en heeft steun nodig. Hem meteen olie in m’n verstopte oren laten druppelen.
    Thu 25 Mar 11:15
  • Engelse teksten gecorrigeerd voor oud-buurjongen, voor z’n opleiding. Nu snel naar school fietsen om R. op te halen.
    Thu 25 Mar 11:48
  • Veel discussie met R. Kan niet werken door onrust in de klas. Wordt steeds erger, dus ik moet maar eens met juf praten. Vandaag geen tijd.
    Thu 25 Mar 13:09
  • Stukken lezen voor de ALV van het NGTV (ga ik niet naar toe). Voel me er niet bij thuis, maar is er een alternatieve beroepsvereniging?
    Thu 25 Mar 13:24
  • Erger me aan traag internet en ga maar een uurtje lekker in de zon in de tuin werken.
    Thu 25 Mar 14:08
  • Heel fijn. Scheur in de laatste redelijke spijkerbroek die ik nog had. Gelukkig moet ik zo de stad in.
    Thu 25 Mar 14:30
  • Groene container is vol, maar konijnenhok moet nog zeker drie keer worden verschoond voordat ze hem komen legen šŸ˜¦
    Thu 25 Mar 14:52
  • Met vreselijk chagrijnige R. naar muziekschool gefietst. Klaagt aan Ć©Ć©n stuk door over haar juf en het werk dat ze moet afmaken.
    Thu 25 Mar 15:45
  • Even rust op landgoed Overcingel. Heel veel krokussen en hier en daar ook al een plukje narcissen. Lentegevoel.
    Thu 25 Mar 15:50
  • Kleren passen in de stad. Rokjes zijn leuk maar staan me niet. Ga weg met een spijkerbroek en een lange witte blouse.
    Thu 25 Mar 16:24
  • R. moet 15 simpele deelsommetjes maken, doet er 15 minuten over om te beginnen en zegt dan dat ze het niet snapt. Dat wordt tafels oefenen.
    Thu 25 Mar 17:50
  • Kim is De Mol. Ik had ‘t dit jaar zelf niet door, alleen dankzij theorieĆ«n op het molforum.
    Thu 25 Mar 21:19
  • Onverwacht avondje vrij. Ga maar eens lekker een boek lezen en op tijd naar bed.
    Thu 25 Mar 21:49
Leave a Reply

